Kim jesteśmy?
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalizm gwarantują naszym klientom obsługę na wysokim poziomie. Cieszymy się bardzo dobrą opinią ze strony urzędów, z którymi współpracujemy i naszych klientów.
Kiedy wystartowaliśmy?
Jesteśmy jedną z najdłużej działających firm o tym profilu na rynku w Görlitz, która od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku, zajmuje się doradztwem, rejestracją i pomocą w prowadzeniu działalności gospodarczej w branży budowlanej na terenie Niemiec. W pierwszym roku naszego funkcjonowania zainteresowanie rynkiem niemieckim było niewielkie.
Rozpoczynaliśmy jako mała, dwuosobowa firma, która oprócz branży konsultingowej zajmowała się także wynajmem i sprzedażą nieruchomości. Wraz z upływem lat, gdy zwiększał się popyt na nasze usługi, firma rosła i rozwijała się, a zakres usług wciąż się poszerzał. Na podstawie zbieranych informacji i zdobywanego doświadczenia, mogliśmy proponować klientom najnowsze i najaktualniejsze rozwiązania.
Na bieżąco śledzimy wszelkie zmiany w:
- rejestracji firmy w Niemczech,
- niemieckim prawie podatkowym,
- rejestracji polskich firm budowlanych wykonujących usługi w Niemczech,
- przepisach międzynarodowych dotyczących branży budowlanej,
- i wielu innych kwestiach.
Dołączysz do nas?
Pomogliśmy już ponad 3700 klientom, do których zaliczają się zarówno osoby prywatne, jak i firmy małe i duże. Zadbamy o Twoją wygodę, jeżeli powierzysz nam swoje sprawy.
Gwarancja
To właśnie jakość jest najważniejszym fundamentem, na którym zbudowaliśmy naszą firmę.
Mamy pełną świadomość, że tylko dzięki przestrzeganiu wysokich norm jakościowych, będziemy w stanie dostarczyć usługi spełniające Twoje oczekiwania i potrzeby.
Dzięki temu, że restrykcyjnie stosujemy się do obowiązujących standardów zarówno polskich, jak i niemieckich, nie boimy się wziąć pełnej odpowiedzialności za swoją pracę.
Identyfikujesz się z naszymi wartościami?
To wartości i zasady leżą u podstaw każdej organizacji. Są impulsem do działania i czynnikiem stanowiącym o sukcesie.
Mają niebagatelny wpływ na każde nasze działanie i kształtują kulturę organizacyjną.
Wartości, które są dla nas istotne to:
- uczciwość,
- otwartość,
- szacunek,
- zaufanie.
Działamy w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Powierzone zadania wykonujemy z pełnym zaangażowaniem. Wykorzystujemy przy tym wszystkie nasze umiejętności, wiedzę i doświadczenie.
Usługi sygnowane przez Consulting Daume, to pewność najwyższej jakości, skuteczności i bezpieczeństwa.
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów i przekonaj się, że otwarcie i prowadzenie firmy w Niemczech może być szybkie i łatwe.

Joanna Daume
W życiu zawodowym i prywatnym liczą się dla mnie ludzie. Zawsze staram się zrozumieć problemy moich Klientów i pomóc im je rozwiązać. Dzięki temu darzą mnie oni zaufaniem, co w biznesie jest kluczowe.
Posiadam wykształcenie ekonomiczne. W czasie lat pracy swoją dotychczasową wiedzę akademicką pogłębiłam o aspekty prawa gospodarczego, podatkowego oraz socjalnego. Co pozwala mi dobrać optymalne rozwiązania dla Kontrahentów.
20 lat prowadzenia działalności pozwoliło mi na zbudowanie fantastycznego zespołu, sumiennych, ambitnych, a przede wszystkim kreatywnych pracowników, z których jestem dumna.

Izabela Roguska
Z Consulting Daume jestem związana już od 2008 roku i nie wyobrażam sobie, żebym mogła pracować w innej firmie. Klienci cenią moją kompetencję, życzliwość, sumienność i terminowość. Jestem osobą, która bierze pełną odpowiedzialność za powierzane mi zadania. Posiadam obszerną wiedzę na każdy temat związany z prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie Niemiec. To pozwala mi poprowadzić klienta od pierwszego spotkania na konsultacji aż do wprowadzenia firmy na rynek niemiecki.

Marzena Prorok
Z wieloma Klientami zbudowałam partnerskie i przyjacielskie relacje, a wyrazy uznania i referencje są dla mnie szczególnym powodem do satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. W Consulting Daume pracuję od 2006 roku, przechodząc przez różne działy (księgowość, wystawianie faktur, konsultacje). W każde nowe zadanie angażuję się całą sobą, wykorzystując zdobytą wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu mogę zaproponować optymalne rozwiązania, które skutecznie wspomagają projekty naszych Klientów.

Renata Szwindowska – Pękala
Ukończyłam studia na wydziale Finansów i Bankowości na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Cały czas staram się dokształcać uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach (m.in. kurs Controllingu, „Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach”, kurs „Profesjonalnej obsługi klienta” oraz „Promocja przedsiębiorczości – Mierzyć wyżej”). Z Consulting Daume jestem związana od 2008 roku. Praca we wszystkich działach firmy pozwoliła mi na poznanie oczekiwań i problemów Klientów, a także ich skuteczne rozwiązywanie. Nasi Partnerzy biznesowi doceniają moje doświadczenie, cierpliwość oraz rzeczowość.